


Webové řešení pro sushi restauraci
Sushi restaurace potřebovala webové stránky, kterými by se odlišovala ve velké konkurenci. A přitáhla přes ní více zákazníku prostřednictvím lokálního SEO.

O klientovi
Majitel této restaurace se mi ozval poté co mě našel na webových stránkách. Jeho restaurace se kromě sushi věnuje také klasické vietnamské a thajské kuchyni. Restaurace se nachází u centra města Trutnov.
Problém je ve velké konkurenci, přímo v pouhém centru se nacházejí další 2 restaurace, jaké mají na ve svém menu sushi. Každá z těchto restaurací má již samozřejmě sociální sítě, ale žádná nemá webové stránky. Restaurace s webovou stránkou by tak mohla být ve výhodě že? S takovou domněnkou se mi ozval majitel této sushi restaurace.
A ano měl pravdu se správně postavenou stránkou, se může restaurace zobrazit v lokálním vyhledávání + Dostane velikou výhodu na Google maps, kde také spousta lidí, obzvlášť turisté, hledají místa jako jsou např. restaurace. Nemluvně o dobrém dojmu, jaký může pěkně vypadající stránka s dobrými recenzemi vybudit. Po těchto faktech jsme se shodli, že budou stránky pro majitelovu restauraci dobrou volbou a já jsem se mohl dát do práce.
Proces
Před designem jsme si museli určit přesnou roli webstránek. Kromě dobrého dojmu z recenzí, musíme přeci návštěvníkům dát nějakou konverzi. Bez té je celý web pomalu k ničemu. Napadlo mě tedy udělat formulář s rezervačním systémem, který se poté překvapivě pro dnešní dobu docela chytnul. Přidali jsme také mapu s přesnou lokací, a celé menu. Vznikli z toho dost jednoduché stránky, na kterých doopravdy bylo jenom to, co mělo.
K designu jsme potřebovali nějaký prvek, který by ho udělal něčím zajímavý. Při vybírání barev jsem si vzpomněl na tu klasickou majonézu, která se dává k sushi rolls a perfektně se ke stránkám hodila.
Na pozadí některých sekcí, jsem vybral takovou tu klasickou tabuli, jakou mývají v restauracích. Především jí měla i tahle, a hlavně to dobře stránku obzvláštního.

Local SEO bylo díky absenci webovek u konkurence snadné, a opravdu stačilo prostě napsat dobrý kód a rozmístit klíčová slova. To samé můžu říct o Google maps, webové stránky a dobré recenze bylo vše co restauraci stačilo na první příčku.
Výsledek
Majitel byl se stránkami nad míru spokojený. Stránky byli jednoduché, a tak moc nestáli. S tak malou cenou klient dostal stránky, jaké mu přitáhli více zákazníků a vyzrál tak nad konkurencí. + Se mohl pyšnit opravdu pěkným designem.
Stránky si můžete prohlédnout na tomto odkaze.