Píšu blog o podnikání
na internetu

Ať už spravujete svůj firemní web, nebo weby vytváříte stejně jako já, či se teprve o podnikání na internetu začínáte zajímat. Jistě zde najdete mnoho užitečných informací.

Všechny mé články o podnikání na internetu

Jak na úspěšný web – na co dát pozor při tvorbě úspěšného webu

Potřebujete úspěšný web, který nebude výdajem ba naopak přínosem? Nevíte však co tvorba takového webu obnáší? V tomto článku se podíváme na klíčové faktory, které přispívají k tvorbě úspěšného webu, abyste si na ně mohli dát pozor při tvorbě toho svého. Vytvoření takového úspěšného webu totiž není jen o designu nebo funkcionalitě, ale zahrnuje komplexní […]

To mě zajímá!
Jak na úspěšný web – na co dát pozor při tvorbě úspěšného webu

CTR – co je míra prokliku a 7 tipů jak ji zlepšit!

CTR, neboli míra prokliku (Click-Through Rate), je metrika, která měří procento lidí, kteří kliknou na váš odkaz, reklamu nebo výsledek vyhledávání, ve srovnání s počtem lidí, kteří jej viděli. Výpočet CTR je jednoduchý: vydělte počet kliknutí počtem zobrazení a vynásobte 100, abyste získali procento. V tomto článku si vysvětlíme, proč je sledovat CTR důležité a […]

To mě zajímá!
CTR – co je míra prokliku a 7 tipů jak ji zlepšit!

Barvy na web – jak je vybrat a co představují v roce 2024

Věděli jste, že podle nových studií se lidé o produktu rozhodují z 62% až 90% na základě jeho barvy! Nejenom to, tyto studie také dokázaly, jak můžete díky barvám jednoduše ovlivňovat nálady a chování vašich návštěvníků. Díky těmto poznatkům je správné vybrání barvy na web (a váš brand celkově) nesmírně důležité a rozhoduje o tom, […]

To mě zajímá!
Barvy na web – jak je vybrat a co představují v roce 2024

Responzivní web – k čemu mi bude a co to je?

Responzivní web je web řídící se zásadami responzivního designu. Díky, kterým se může správně zobrazovat na všech typech zařízení. Takže nejenom na počítačích, ale také i např. na mobilech a tabletech. To nám může umožnit cílit na o dost větší publikum než pouze s webem mířeným na počítače. O tom, jaké jsou zásady responzivního webu […]

To mě zajímá!
Responzivní web – k čemu mi bude a co to je?

A/B testování – co je to a proč je důležité pro váš web?

A/B testování je metoda porovnávání dvou verzí webové stránky nebo aplikace proti sobě, aby se zjistilo, která verze funguje lépe. Tento proces umožňuje marketérům, vývojářům a designérům provádět informovaná rozhodnutí o změnách, které mohou zvýšit výkon webu, například zvýšit míru konverze nebo zlepšit uživatelskou zkušenost. Pojďme se v tomto článku podívat na to jak A/B […]

To mě zajímá!
A/B testování – co je to a proč je důležité pro váš web?

Co je seo – a jak jej využít na plno v roce 2024

Je možné, že se začínáte pomalu dostávat do prostředí online marketingu a při tom na vás pořád vyskakuje pojem “SEO”. Nojo ale co je seo? A proč se o něm pořád mluví? SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače (Search Engine Optimization), je proces, který pomáhá zlepšit viditelnost a pozici vašeho webu ve výsledcích vyhledávání. Dobrým SEO […]

To mě zajímá!
Co je seo – a jak jej využít na plno v roce 2024

Persona v marketingu a 6 tipů na to jak si jednu vytvořit!

Pokud se chystáte vytvořit webovou stránku, neměli byste podceňovat důležitost porozumění vaší cílové skupiny. Jedním z klíčových nástrojů, které vám mohou pomoci vytvořit efektivní a oslovující obsah, je persona v marketingu. Pojďme si říct co to persona je a jak si jí samy můžete vytvořit. Co to teda persona v marketingu je? Persona je fiktivní […]

To mě zajímá!
Persona v marketingu a 6 tipů na to jak si jednu vytvořit!

Jak zabezpečit web – bezpečnost webu je pořád důležitější!

V dnešní době je zabezpečení webových stránek klíčové. Nejenže chráníte citlivé údaje svých uživatelů, ale také zajišťujete důvěryhodnost a reputaci svého webu a podnikání. Bezpečnost webu je čím dál tím více důležitější, protože kybernetické útoky se neustále vyvíjejí a jsou stále sofistikovanější. V tomto článku vám ukážu, jak zabezpečit web a proč je bezpečnost webu […]

To mě zajímá!
Jak zabezpečit web – bezpečnost webu je pořád důležitější!
Fialová elipsa umístěna v levo nahoře, která má doplnit design. Fialová elipsa umístěná nahoře v pravo, která má doplnit design.