


Webové řešení pro firmu TerraBuild Ostrava
Klient přišel sice s malými prostředky a nedostatkem času, i tak jsme však dokázali společně splnit jeho cíle. Potřeboval, aby se jeho společnost Terrabuild Ostrava zobrazovala správným lidem ve vyhledávačích. A aby webovky byli dobrou prezentací. To stránky splnili, dokonce se skvělým 2% konverzním poměrem!

O klientovi
Majitel společnosti Terrabuild mě našel přes vyhledávání na Google. Potřeboval rychle vytvořit stránky pro jeho firmu. Firma Terrabuild Ostrava se zabývá výkopovými pracemi pro domácnosti, autodopravou a demolicí. Šlo o klasickou středně velikou firmu, která potřebuje přivést více klientů. Podobný scénář pro mě bývá normálka, a tak jsem samozřejmě na spolupráci hned kývnul.
Výzva
Jak to, tak bývá, tak i tato spolupráce byla v něčem výjimečná. Klient potřeboval stránky co nejrychleji, firmě zrovna v té chvíli končilo předplatné u společnosti Wix. Kde firma měla stránky způsobem šablony. Firma na předplatném prodělávala, protože jim na stránky vůbec nikdo nechodil, a tak se rozhodla pro něco profesionálnějšího co by mohlo fungovat. Navíc si firma nemohla dovolit být bez žádných stránek kvůli své prezentaci. Ovšem problém byl také v prostředcích. Po minulém zklamání se majitelovi moc nechtělo riskovat.
Jeho požadavkem byli tedy co nejlevnější stránky, s co největším dosahem. Za co nejméně času. Tedy klasická Landing page.
Proces
Klientovi jsem vytvořil stránky do týdne, a to jak s originálním designem, tak i s potřebnou funkčností. Měl jsem menší štěstí, v tom že šlo o prvního klienta z podobného odvětví, a tak jsem měl nápad na design okamžitě v hlavě. Jinak by to jistě trvalo o něco déle. Zvolil jsem modernější design s černou a žlutou barvou, která má připomínat motivy firmy + Přidal jsem zajímavý font Bebas, jaký skvěle ozvláštnil design a stránky tak vypadali originálně.

K vymyšlení SEO strategie, jsem potřeboval pomoc od samotného klienta. Narozdíl ode mě věděl, co by tak mohli jeho potencionální zákazníci vyhledávat, a tak jsme dali hlavy dohromady. Sám byl po vybrání správných klíčových slov překvapený, jak je to vlastně udělat SEO strategii jednoduché.
Po nakódování stránek jsem klienta obeznámil s tím, že pokud chce přivést první klienty, bez dalších výdajů jako je reklama, musí nejprve počkat alespoň 4 měsíce. Klient byl však i tak rád, že má alespoň, do té doby, hezkou stránku na prezentaci firmy.
Výsledky
Po úspěšném indexování se stránky zobrazovali na 2. místě ve vyhledávaných klíčových slovech. A díky správnému zaměření + účinnému designu se konverzní poměr postupně vytáhnul na slušných 1.9%.